Wózek zrobiony jest z aluminium . D200 Został zaprojektowany tak aby gwarantować maksymalną wytrzymałość, duży komfort oraz optymalną ilość parametrów ustawianych pod potrzeby użytkowników w swojej klasie. Wózek posiada koła tylne wypinane na szybkozłączki , wyciągane podnóżki , wyciągane i odchylane podłokietniki za oparcie. A wszystko po to aby po złożeniu zajmował jak najmniej miejsca i można go było przewozić na tylnym siedzeniu auta. Oś koła tylnego osadzona w bloku aluminiowym , który umożliwia zmianę środka ciężkości i np. dopasować dla osoby po amputacji kończyn.
To najlżejszy wózek w swojej klasie na rynku, jego waga całkowita zaczyna się od 14,3 kg.
Teraz D200 w nowej odsłonie estetycznej - kolor ramy carbon , czarne kryptonowe koła.
Wózek w tonacji ciemnej wpisuje się w najnowszy trend estetyczny jaki obowiązuje w Europie. Wygląd jest nowoczesny i sprawia , że użytkownik czuje się bardziej komfortowo.
Wytrzymałość wózka to 130 kg
- koła tylne w bloku aluminiowym na szybkozłączce z odblaskami,
- możliwość zmiany wysokości siedziska od podłoża,
- możliwość zmiany wysokości podparcia pod łokieć,
- możliwość zmiany kąta płyty podnóżka,
- możliwość zaadoptowania wózka dla osób po amputacji kończyn,
- odporny na korozję - wykonany z aluminium.
- podnóżki ściągane i odchylane na zewnątrz i do wewnątrz.
- podłokietniki odchylane za oparcie i wyciągane.
Zobacz również produkty towarzyszące
Często osoba towarzysząca ma problem z pchaniem wózka z pacjentem, szczególnie przy podjazdach. Ponieważ pacjent waży zbyt dużo albo z braku siły. Idealnie sprawdza się w takich sytuacjach system
V-drive >>
|
|
Wystarczy 2 godzinne siedzenie w bezruchu a już dokonują się zmiany wewnątrz tkanki miękkiej w miejscu wystających kości miednicy w wyniku niedokrwienia. Dlatego bardzo ważne jest aby zadbać o profilaktykę i wyposażyć wózek w poduszkę przeciwodleżynowa pneumatyczną wyrównującą ciśnienie
VECTOR O2 >>
|
|
Zobacz również wózek aluminiowy D200 Split , Wózek o podwyższonym komforcie.
D200 Split >>
|
|